- du säger att kärleken aldrig vart till för dig

En lång och slapp dag var nog ganska så behövligt med tanke på min hosta som aldrig vill ge sig. Har vart hes i två veckor och hostat en vecka, blir så trött.. Att vara hes har jag inget emot men hostan kan bara gå och DÖ.. Va nyss och lämna tillbaka två filmer som jag hyrde igår, två riktigt läskiga filmer som jag aldrig mer vill se, haha..

Retsen av kvällen vet jag inte vad som väntar mig, antingen får man sällskap ikväll eller inte. Skulle träffat Tove men har inte hört något från den lilla bajsen så ah man får la se.. Nu ska jag dunka musik och forstätta med mina påbörjade naglar, hoppas dom blir fina! Happiness and love♥


När jag va i Stockholm köpte jag med mig nitar, måste dock ha några fler. Men ett resultat blev det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: '''''''''

Va långa short du har!

2011-07-07 @ 11:24:19

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0