Sjukling..

Hejsan på er!

Sitter här hemma och ska snart till farmor och farfar och bara mysa. Jag och farmor ska fixa varandras naglar och sen bara mysa.

Har vart hemma hela dagen och städat lite, busat med hundvalparna och sen pluggat lite. Så kände idag att jag hade tid att blogga. Men har tyvärr inte så mycket att skriva om förutom att det är jätte mycket med gymnasiet, skolan och allt. Känner att tiden inte räcker till och att jag bara flummar eller vad man ska säga. Att jag typ tror att jag hinner med allt och sånt..

Men aja nu ska jag ta och röra mig ner mot farmor och farfar, ha en bra vecka! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, gå och fika, hejdå :)

2011-01-28 @ 19:22:46
URL: http://addealmighty.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0