Då var det dags igen

Hoppas på allt att det var sista gången för jag är så ledsen på det här. Jag försöker glömma men sen komma tillbaka och sluta som ovänner igen. Det löser inget och för mig blir det bara värre. jag orkar inte med sånt här igen. Det tar väldigt mycket på mina krafter och du ska veta att detta kommer bli svårare än första gången. Varför? Det är de jag inte kan förstå.. Va inte så här då som det är nu.

Kanske för du har lyckats med att såra mig, göra mig avundsjuk, ledsen och allt. Men nu ska jag försöka se frammåt. Men som sagt kommer bli värre denna gång, är det okej? Nej jag vill verkligen inte att jag ska må såhär, ingen borde må såhär.. Jag hoppas detta va sista gången, kan inte gå igenom detta igen, jag orkar inte.

Behöver komma bort, vill bara bort nu. Bort från allt, det skulle hjälpa mig något otroligt!

Nu blir det att sova för i morgon ska jag till Romme med Emma och Michelle, tack för mig!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0