BAKNING

Go'kväll på er allesammans!

Har haft en väldigt bra helg bortsett från lite saker, men den har vart bra ändå. Mina tjejer har gjort helgen och idag var det en ren mysdag med Sandra, Michelle och Angelica. Vi köpte godis och kollade skräckfilm, ville inte alls åka där ifrån då mamma sa att hon redan va påväg.

När jag kom hem blev det bara mer och mer slappt och jag slumrade till i soffan, underbart eftersom man sov två timmar inatt. Vill tacka alla för gårdagen och ser fram emot en ny skolvecka så man snart har lov, då blir det kryssning med tjejerna, Anna, Michelle och Elin. Kommer bli jätte bra.

Har nyss bakat lite chokladrutor. Tove smsa mig och sa att hon hade bakat de, då blev man ju själv sugen på att fixa ihop de, mumms!

Ska försöka ringa Michelle och prata om morogndagen, men vi hörs då vi hörs, puss!


Jag & Anna förra hösten, minnen.

Jag & Michelle, samma dag.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0