2 Januari 2011

Go'kväll på er!

Har inte haft tid att blogga sen sist men tänkte ta mig lite tid nu. Nyår var så underbart bra som det kunde bli. Käkade middag med 9 trevliga brudar och sen drog jag, Rinat och Emma hem till Rinat för att fixa oss och föra lite. Sen kom alla brudar ner på stan och vi var hemma hos en kille som heter Peter, var hur kul som helst. Var på stan vid tolv sen tillbaka till Peter där festandet fortsatte. Kom hem runt fyra på morgonen.

De två första dagarna av det nya året har jag bara tagit det lugnt och det har verkligen behövts. Just nu sitter jag hos min älskade vän Karolina och bara moffar chips, kanske blir att träffa några ikväll men ja vi får se hur allt blir. Nu ska jag vara social, ha en bra söndag!

Vi bara bjuder på detta..




Ger igen för vad Karolina lagt upp...

Kommentarer
Postat av: viktor frisk

LillaMY

2011-01-09 @ 16:33:48
URL: http://www.viktorfrisk.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0