15 Januari 2010

Go'kväll på er!

Klockan har nyligen blivit tolv och jag har haft en underbar kväll hos Anna. Hon kom hem från Thailand idag så jag och Michelle överraska henne med kladdkaka, tomtebloss och massa, blev lite tårar i dörröppningen. Fick lite presenter och innan vi börja käka allt gott så kom Elin. Vi spelade lite spel, åt massa gott, skratta och bara hade en mysig tjejkväll.

Nu ska jag sitta här en stund innan jag går och lägger mig, ha en bra lördag. Puss!

 
Jag & Michelle för ett tag sen, love!

 


Kommentarer
Postat av: emma

vilket gymnasium ska du välja?

2011-01-23 @ 18:30:00
Postat av: jenna

2011 kanske?

2011-01-28 @ 21:24:29
URL: http://jennaaa.webblogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0