Du vill ha de du förlorat, men mig får du inte tillbaks.

Hej på er alla goa!

Idag är det lördag och känns underbart med sportlov nästa vecka. Kommmer verkligen ta vara på varenda dag och gud va jag ska sova! Förutom Torsdag till Fredag då jag, Mich och Anna åker på kryssning till Fredagen. Kommer bli så jäkla kul och ett minne man inte kommer glömma.

Vaknade runt halv tio idag så då hängde jag med mamma och pappa för att hämta deras nya säng, den va as fin! När jag kom hem så började jag städa mitt rum och jag är väldigt nöjd över mig själv. Doftar rent och nybäddat! Kvällen kommer att spenderas hemma hos Angelica där vi ska bada jaccuzibad, basta, göra ansiktsmask och laga god mat. Kommer bara vara underbara tjejer och ska försöka ta lite bilder under kvällens gång. Vi ska även börja ta oss igenom serien " Bend Of Brothers " som handlar om andra världskriget vad jag förstått. Men emellan ska vi klämma in en bra skräckfilm.

Nej nu ska jag ta och hoppa in i en dusch, ha en bra lördag. Jag återkommer med lite bilder i morgon!




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0