26e Februari - 2011

Go'kväll på er allesammans!

Sitter här mätt i magen av en dunder god middag. Har tagit mig ett varmt bad med en riktig hårinpackning också väldigt underbart.

Jaha då är det kanske dags att dra en kort sammanfattning av mina senaste dagar. Kan ju då börja med kryssningen som var mer än bra. På bussen satt vi tjejer mest och skratta, bara flumma. När vi kom fram vid terminalen så hämtade vi våra kort till hytten och tog en taxi till en pub innan vi gick på båten.

På båten åt vi god mat, fixade oss, dansade, träffade ett Eskilstuna gäng som jag festat med förut och även shoppa lite. Va en massa skratt och så mycket oförglömliga minnen som jag verkligen kommer bära med mig hela livet.

På fredagen då vi kom hem så åkte vi direkt till Angelica och duschade, börja fixa oss och föra lite innan den svarta taxin kom för att skjutsa oss till en as lyckad fest. Träffade en massa roligt folk som man festat med förut. Allt slutar som de slutar men de var verkligen jätte kul!

Idag mår man som man mår och ska fixa mig lite för att träffa Mich, tror jag.. Annars blir det bara att vara hemma. Bilderna har Anna min kamera dog så fort vi kom dit, så kul va det! 

Men nu ska jag packa upp väskan, ha en bra Lördag!



bjussar på en gammal bild, våren 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du gjort denna lördagskväll då? kan du inte skriva ett inlägg om det? berätta lite vem du vart med osv :) lite intressant he-he

2011-02-26 @ 21:46:52

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0