24e Februari - KRYSSNING

Hej på er!

Sitter just nu vid tv:n och lyssnar på MTV, så bra på morgonen. Hade ställt klockan på 10.00 men jag vaknade halv nio, inte så lyckat.

Idag så åker jag, Anna, Michelle och deras mammor Sussane och Terhi på kryssning. Kommer bli jätte kul. I morgon när vi kommer hem åker vi direkt till Angelica för att fixa om oss på nytt och sedan dra på en fest, så jävla bra lov har jag haft!

Jag har lovat att de kommer bilder men har glömt min kamera varje gång.. Men idag ska jag inte glömma den och sen ska jag be Sandra skicka dem då hon är hos sin mamma, hehe.

Men nu måste jag hoppa in i duschen och packa ner det sista. Ni får ha det så bra, tror vi hörs på Lördag, puss!



fyfan vad jag hatar blogg.se... Man kan inte ens välja en ny bild, blääää!


Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?

2011-02-24 @ 20:08:00
URL: http://sannie.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0