22a Februari - 2011

Godmorgon!

Har nyss ätit lite frukost och kladdkaka, mumsig värre. Tänkte ta mig ut idag igen på en liten springtur. Igår joggade jag ungefär en halvtimma sen va jag ute och gick i 45min, så himla skönt. Blir nog samma idag igen.

Igår så mötte jag upp Anna på torget och solade en liten stund, tog bussen till stan och mötte upp resten. Tog hål i naveln och sen väntade jag och Anna på dem andra då dem solade. Gick ner mot stan för att äta på bamboo city, de satt väldigt fint i magen.

Bowlingen började halv nio och vi var klara ungefär vid tio.. Michelle vann den jäveln, själv kom jag trea, väldigt stolt ändå. Efter så gick vi brudar hem till Sandra och dunkade lite musik och bara pratade. Syrran kom och hämtade mig runt elva och sen slockande jag ganska så snart när jag väl lagt mig i sängen.

Dagen idag vet jag inte alls hur den blir, ska iallafall till Elin och vara där med brudarna. Men kan återkomma senare. Nu på med lite träningskläder för att sedan sticka ut och träna. Bjussar på lite suddiga bilder från igår, kommer bättre sen från Sandras kamera!

XXX



Jag & Anna

Anna & Angelica

min "nya" navel, hehe.


Kommentarer
Postat av: Phelicia

Jätte fin blogg! så söt du är!! :)

2011-02-22 @ 20:58:22
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-23 @ 09:44:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0