21a Februari - 2011

Godmorgon på er!

Idag är det Måndag och även första dagen på lovet. Känner på mig att det kommer bli ett as bra lov. Redan idag hittar man på roligheter. Jag och brudarna ska sola, bowla och äta ute, as länge sen jag bowla så det kommer bli jätte kul!

Helgen i helhet har vart toppen. I lördags så orkade vi inte laga någon mat så vi gick till en pizzeria och delade på en god pizza. Gick vidare mot hemköp för att köpa massa godis, läsk och hyra lite filmer. Så fort vi kom hem till Angelica bädda vi ner oss i soffan med en massa täcken för de vart så kallt ute, kollade på skräckfilmen och jag va as rädd kan jag lova er..

Efter filmen fick vi världens ryck och började köra de klassiska spelet Twister fast dock inte de vanliga. Eftersom vi typ va hemma själv så körde vi stripptwister fast bara tills man hade underkläder, haha. Det var verkligen kul och dunkade en massa bra partylåtar.. Då blev vi partysugna och ville dra på fest men vi höll oss kvar hemma och somnade runt fyra..

Söndagen så lagade vi mat, bastade och kollade film, va en as mysig söndag. Nu ska jag snart ta och ringa Anna och sedan fixa lite små saker eller sticka ut och springa, ha en bra måndag!


bild på Mich & mig från en fest några helger sen.

jag & Tove från min födelsedag i somras.

jag på Taxinge slott i somras.

Jag & pappsen.


Lite sommar bilder nu när det faller ner mera snö..


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0