The music makes me crazy

Idag var det som sagt inte min dag, men den blev bättre! Efter skolan shoppade jag lite och solade med Michelle. Sen åt jag på Wayne's med michelle, Anna och även Viktor gjorde oss sällskap. Innan jag skulle gå insåg jag att mina påsar va BORTA. Jag fick panik så sprang och köpte två saker som jag redan köpt. Går hem till moster för middag och gos. När mamma hämtat mig så åker vi förbi där jag sola och dom hade MIN påse! tackar till den som lämnade in den, kärlek!!

Älskar musik, dör lite för vissa låtar just nu. WOW

- Miike Snow med låten, Silvia-Robotberget Mix
- Yelle med låten, Ce Jue
- Rebecca & Fiona med låten, Giliap 
- David Guetta med låten Paris
MUMMMS




3 månader till VÄRME


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0