Satan i gatan

Blev inte många timmars sömn inatt. Somnade runt ett och klockan ringde fyra i morse. Jag grät nästan hela tiden tills vi vinkade av min underbara syster. Känns tomt här hemma men hon kommer snart hem, bara fem månader alltså 20veckor kvar.. Dagen innan jul, fyfan vilken bra julklapp hon ska få av mig!! En som gör att hon aldrig mer åker så långt bort, hihi..

Ikväll blir det hem till Emma, måste prata lite mer om resan med min mamma och hennes mamma osv. Sen blir det att umgås med gullet hela kvällen, behövligt efter så mycket tårar.. Längtar dels tills vi drar, inte ens två veckor kvar, känns så overkligt! Nu ska jag kolla klart filmen med Emil innan det är dags för lunch!


old pic, love u!




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0