Riktig sommardag ute på sjön

Idag vaknade jag upp hos Emma, som vanligt nästan haha.. Mamma hämtade mig vid ett då vi åkte till stan och fixade nytt pass och jag inhandlade en bikini och ett nytt virkat linne, as fint! Blir bra till Alanya haha.. Emil (Jennys kille) bjöd ut mig på sjön och Emma skulle hänga med om hon inte hade match, men blir flera gånger. Va iallafall ute på sjön med massa folk och åkte båt, ring och satt på en flotte med härlig musik.
Hade en jätte bra kväll och skönt att komma på andra tankar nu när Jenny har åkt.. Nu blir det film och lite mys innan man sover, godnatt för min del!


saknar dom jobbiga, små, underbara tussarna..


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0