My heart beats for you

Vilken dag. Vaknade runt halv sju gick upp och kollade klart en film innan jag gick och la mig igen. Vaknade då upp i panik klockan halv tolv av att jag måste packa och allt. Har nog ganska så mycket resfeber för jag drömmer massa underligt. Att man glömmer allt från pass till trosor..

Har vart iväg och ätit med pappa och efter det åkte jag ner till farmor. Vi kollade lite filmer från att jag och Jenny va små, kan knappt fatta att man vart så liten, hehe. Medans farmor klippte min faster så målade jag mina naglar till en snygg färg som jag ska ha nu när jag åker utomlands.
Inte lång tid kvar nu, ikväll ska jag grilla med familjen sen kolla på en film innan det är dags att gå och sova. Blir väl ett mobilinlägg i morgon innan man flyger iväg. Ha en bra vecka tyvärr så kommer eran vecka inte slå min, mohaha!



Massor med kärlek till dig min underbara vän!♥


Kommentarer
Postat av: E

Så grymt bra kommer vi ha det! Kärlek till dig mitt hjärta!! Du är så bra<3

2011-08-12 @ 19:45:56
URL: http://emmaalundstrom.blogg.se/
Postat av: den SNYGGA ebba haha

va söta ni är!

hoppas du får en underbar resa kommer sakna dig puuuuuuusssss :*

2011-08-12 @ 21:15:55
URL: http://eebbalindgren.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0