Längtan samtidigt som jag inte fattat det än

Har nyligen duschat och ska snart hem till Emma med mamma. Jag har nu fått reda på flygtider och detta kan ju inte bli bättre! Den 13e augusti då vi flyger dit, då lyfter planet klockan 16.00 och vi landar runt 20.00. Vi åker sedan hem den 20e augusti klockan 22.00 och landar i Sverige 01.00, så vi får en hel soldag till vilket är underbart. Vi kommer alltså hem på söndagen vilket är bra dagen innan skolan börjar.

Ååh jag längtar så sjukt mycket. Jag och Emma pratar massa om vad vi ska göra där nere, allt kommer bli super bra vill jag lova. Mys ikväll med Emma också, haha kan ju inte bli bättre än vad det är! Dels så ska man kolla Kapten röd på lördag och om exakt en vecka fyller jag år. Mummms på augusti!


Kommentarer
Postat av: E

Du är så sjukt bra gumman!!

2011-08-03 @ 15:25:17

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0