Jag tror du söker efter mer än du ser

Ännu en skoldag som passerat förbi. I morgon har vi sovmorgon vilket jag tackar mitt schema för, kommer bli underbart. Efter skolan va jag på stan med Amalia, Karolina och Linn. Åt mat, kakor och sen köpte jag med mig en blus hem. I morogn blir det inköp av ett par snygga blåa jeans, lovley.
Hoppas även på att få träffa min pojkvän snart, saknar han! Tur att man kanske ses i skolan ibland. Ikväll blir det en lugn kväll här hemma och kanske dyker upp ett inlägg senare, nu back to work? Eller..
När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen
Kan vi vakna med tiden och sansas i sömnen
För vi lever alla med känslan att falla
Och vid tomhetens botten står vi på toppen



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0