Alanya den 13e augusti

Åh jag är så lycklig. Nu känns de så mycket bättre än vad de gjort de andra dagarna. Idag va man med Emma och vi badade i borre. Hon berätta att hennes mamma hittat en resa till Alanya. Så när jag kom hem så pratade jag med mamma och pappa om resan och vi beslöt oss för att jag får de i födelsedagspresent. Åh fan vad kul vi kommer ha! Sen vara brun lagom då skolan börjar, detta kan inte bli bättre..

Ikväll blir det tyvärr lite tårar. Jenny åker i morgon så familjen och Emil åker med henne till arlanda och vinkar av henne. Men det kommer bli bra ändå! Nu ska jag umgås med Jenny, puss!

 

Fan så fint, lovley!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad grymt det kommer bli!!!! Maxat! Älskar dig snuttan

2011-08-01 @ 23:22:05
URL: http://emmaalundstrom.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0