Torsdag 14e april 2011

Godmorgon solstrålar!

Idag blir jag hemma från skolan. Har inte sovit något i natt, ont i magen och har en massa saker som måste göras! Så idag ska jag vara hemma och jobba med lite olika skolarbeten, fixa nya naglar inför helgen och även hinna med en tripp till stan för att sola.

Ska dels beställa hem lite saker som jag väntat på, kan lägga upp senare! Nu tänkte jag bjuda på lite bilder på vad som hamnat i min garderob de senaste månaderna. Så kan jag höra av mig senare med nya naglar och när lite skolarbete är fixat! Ha en bra dag ute i solen, tar mig ut på en springtur senare vill jag lova! Puss


En shortsdress från h&m som har en as snygg rygg!

Min kära vän Michelle hade beställt denna snygga bikini från h&m, dock fel storlek så
jag köpte den av henne med samma underdel, skit snygg!

Nya solglasögon och ett fint pärlsmycke som man fäster i glajjorna sen har man det runt
halsen. Båda snyggingarna är från Ginatricot.

En freebra, mycket bra bh!

Kostymshorts från cubus, as snygga på! Älskar dem och funderar på att köpa lika dana
fast i ljus rosa. Dem va lika fina på.

Och ett par jeansshorts från cubus. Dock ganska låga i midjan men det är också snyggt!

Lite av allt de jag shoppat de sista månaderna, ha en bra dag nu!




Kommentarer
Postat av: linnea

vart köpte du freebran? :)

2011-05-05 @ 19:57:04
URL: http://ccupcaake.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0