Tillbaka igen?

Hejsan svejsan!

Nu var det ett tag sen och jag vet inte när nästa gång blir heller. Mina dagar består äv mina kära vänner, skolan, plugg och familj. Så jag har inte riktigt den tiden att sätta mig framför datan. Har dels börjat fixa naglar och det är sjukt kul, så har alltid något att göra!

Idag har iallafall inte mitt humör vart på topp. Har vart tjurig, proven har gått super dåligt och känner mig inte alls laddad inför engelska nationella i morgon. Men blir att sova skapligt och ge allt ma har. Ikväll ska jag inte göra så mycket mer utan ska ta min kära syster iväg för att handla något gott att äta då inte mamma eller pappa är hemma ikväll.

Jaja ni får ha dte så bra och tack för alla era gulliga kommentarer, love ♥


" vill bara känna sommarvärmen. tänka bort skolan och alla problem. resa här ifrån..
  ja de skulle verkligen behövas. ta mig här i från, tack! "


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0