SUNDAY

Go'kväll på er!

Sitter här och har haft en underbar söndag. Solade med Angelica sen har jag bara vart hemma och vart ute med min kära mor. Har lagat god middag och det ända som återstår är lite pluggande.

Min helg började i fredags med förfest hos Anna som sedan blev en fest i Hällby. Kul att träffa allt folk och blev ännu en fartfylld natt. Sov hos min kära vän Anna med underbara Michelle, dagen efter alltså lördagen så blev det att laga en dunder lunch som gjorde min dag!
Åkte hem ganska skapligt för att städa mitt rum och huset, planerna för lördagskvällen blev lyckat. Grillade hos grannarna med familjen och sedan bjöd jag hem min tjejer Anna, Michelle och Angelica för lite film och mys framför tvn. Vi åkte från mig runt elva och jag spenderade natten med en underbaring.

Nu ska jag dra mig till plugget, ha en bra kväll och missa inte Stockholm Båstad! Jag bjuder på lite bilder från fredagen, puss.


Malin, Bea och Linnea

Michelle och Anna

Michelle, jag, Emma, Malin, Linnea och Bea

Sandra, Jag och Emma

Jag, Michelle, Sandra och Emma

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0