Fredag 15e april 2011

Tjollahopp!

Allt bra med er? Allt är bara bra med mig i allafall, förutom att jag var gladare i morse då solen både sken och värmde. Nu kommer solen fram ibland och börjar komma in lite kyligare vindar. Men hoppas att det slutar blåsa sen!

Gårdagen va underbar. Cyklade och mötte upp Anna och Michelle i torshälla för att sedan vidare ner mot stan (på cykel).. Det var riktigt härligt och kom fram en massa härliga sommarkänslor. På stan träffade vi Ange och Sandra som hade tagit bussen ner. Vi gick runt och kikade lite och sedan satte vi oss på wayne´s uteservering. Solen värmde på riktigt bra tycker jag! Efter ett tag så cyklade jag och Anna hem men vi stannade för att köpa glass. Hemma hos anna testade jag lite klänningar coh sen åt vi middag. Runt åtta hoppade jag på cykeln för att cykla hem. Det var verkligen underbart!

Ikväll ska jag vara hemma hos Ange med Anna och Michelle. Vi ska grilla, sätta upp Anges studsmatta och sen blir det bara mys. En härlig tjejkväll! Blir att sova hemma ikväll eftersom i morgon blir det middag och fetsligheter. Men ni får ha en bra fredagskväll och hoppas ni har det soligt där ni befinner er, puss!


En bild från ett "trämuseum" i Tyskland!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0