12e april - skoltrött

Hej på er!

Sitter i vardagsrummet i väntan på mat, blir mammas goda pannkakor, mumms. Dagen i skolan har vart ett helvete om jag ska vara helt ärlig. Vi får uppgift på uppgift av lärarna som gör mig galen. Jag fattar inte varför dem ska stressa så mycket med allt i slutet, man blir ju helt körd?

Åkte hem efter skolan för att plugga, men jag har ingen ork, verkligen ingen ork. Hoppas jag kan ta tag i det senare. Just nu vill jag bara äta mat och slappa. Önska det va sol så man hade kunna vart ute och tagit lite frisk luft.. Men ska ta mig på en springrunda så jag får rensa mina tankar!

Ni får ha det så bra så hörs vi när vi hörs, puss!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0