11e april 2011 - inte en vanlig dag!

Godmorgon!

Idag är det ingen vanlig måndag, för en underbar människa fyller år idag, grattis hjärtat!♥

Alltid trevligt att börja dagen med ett grattis? Fast det blir ju inte så ofta men det är kul när det väl blir! Jaja slutsnackat med det. Skulle igentligen sovit jätte bra nu men blev väck av att hundarna busade. Lyckades somna om men sen andra gången då jag vakna så trodde jag att jag försovit mig. Men nu är jag vaken!

Idag blir det skolan sen fira hjärtat mitt, kommer bli jätte kul! Senare på kvällen blir det plugg som gäller. Skit tråkigt men skit viktigt..

Nej nu ska jag sätta på en film börjar inte förrän halv tolv, ha en bra dag! Kram


Är jag alltid glad? Ja det ser ut som så!

Kommentarer
Postat av: Boo

2011-04-11 @ 09:52:19
Postat av: Boo

Ohh boo boo vad söt du är ! Vi kommer ha skiiiiit kul tsm i dag :)<3 puss på dig <3

2011-04-11 @ 09:52:49

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0