TRÖTT

Kom nyligen hem från Simon, vi myste hela kvällen lång men innan det gick jag först på stan med Rinat och Henke sen efter en stund kom Elin. Jag och Rinat köpte present till Tove som fyller om en timma ungefär. De blev lite smått, kan skriva i morgon eftersom jag vet att hon läser min blogg så kan jag inte skriva det här, hehe.

Gick på stan med Elin en stund sen, träffade på lite vänner och sen kom Ludde och Dogge, satt med dem på donken sen kom fler vänner osv.. Haha! Tack allihoppa i alla fall för en underbar dag!

Ska snart sova, måste vara pigg till Toves dag, ska ha på mig mina nya klackar, inte för jag kommer ha dem inomhus men dem är så snygga så måste ha dem, hihi!

Men bjuder på en underbart bra låt, Simon och jag lyssnar på den hela tiden. Den är sorlig och allt men så fin när den här lilla prinsessan sjunger den!




Sov gott alla mina kära läsare, hoppas ni haft en bra kväll och att ni som festar har det kul! Lite avis men kanske blir något i morgon!


jag älskar dig, snart två månader med dig. mer ska det bli, kommer alltid att älska dig ♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0