TRÖTT PÅ ATT VARA HEMMA!

Godmorgon!

Jag är så trött på att vara sjuk, men kommer nog bli att stanna hela veckan om jag inte blir bättre tills på fredag, har ganska bra lektioner då så man kanske kan jobba igen lite. Fast gulliga Emma i min klass skulle ta hem lite plugg till mig idag så det blir en pluggdag i morgon. Men kan vara skönt att få undan lite så man kinte känner att man ligger efter så mycket i skolan sen..

Vaknade halv sex eller då hade jag tröttnat på att ligga och hosta så jag gick upp samtidigt som mamma, fixade mitt te sen satt vi och snacka lite gymnasium. La mig framför tvn och bara slappa, lyckades att somna ett par timmar så nu känner jag mig lite mer utvilad. Satte på filmen " Mamma Mia" och tog en bit äppelpaj som jag och farmor gjorde igår. Hade det jätte mysigt hos henne och farfar så klart!

Ska nu hoppa in i en dusch för att få bort lite äckliga basiller.. Sen kommer farmor och hämtar mig, men ska hem lite tidigare idag för jag ska få mina pluggsaker sen fixa lite här hemma. Men det blir så tröttsamt att vara hemma så det är mysigare att åka till dem!

Aja nu ska jag duscha vi kanska hörs senare, ni får ha det så bra!

Dagens låt, Rihanna!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0