Tråkig tröja?

Jag hade så tråkigt efter jag käkat så då tog jag fram en svart tröja som ser så tråkig ut. Visst kan det vara snyggt med en helt svart tröja men jag ville göra något med den.. Förra året då jag va i Stockholm innan jul så köpte jag en massa nitar. Dock så hade jag bara stjärniga nitar kvar, ville ha mina feta fyrkantiga, skulle bli så mycket finare.

Men i alla fall så fick jag något att göra som tog en kvart kanske? Ja ni kan ju  få se ett resultat, den blev ganska så cool på!

Före:


Efter:




Ganska så nöjd själv och det var ju inte så svårt så det va kul. Jag hatar sånt som är svårt speciellt idag när jag  inte är på humör ska ni veta!

 

Aja nu blir det dyka ner i böckerna och plugga setnhårt, vi kanske hörs senare.

 

Puss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0