Tacos

Har precis städat undan det sista i huset. Känns så underbart bra vill jag bara säga!

Ringde farmor vid två för jag hade så tråkigt så cyklade ner till henne vid halv tre ungefär. Vi fixade hennes nya tv, jag fick även ett rött läppstift av henne, super fint! Vi käkade även glass och bara pratade, Var jätte mysigt. Hon skulle dock iväg vid kvart i fyra så då cyklade jag hem och fortsatte med städandet och allt sånt.

Just nu lagar mamma tacos och jag bara älskar doften. Vill bara äta på direkten. Efter maten ska jag ta en promenad med mamma sen sätta mig och plugga lite NO. Det är väl helt okej eftersom jag har ett omprov på torsdag. Så det måste ju gå bra!

Men nu ska jag äta, vi hörs senare! Ha det bra så länge ♥



älskar dig min brylling, tur att man har dig!

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0