Simon Le ♥

Vi skrattar, vi skojar, vi gråter, vi äter, vi sover, vi delare våra liv med varandra. Jag bara älskar dig mer och mer för varje dag som går och bara känner att vi kommer närmare varandra. Det vi gått igenom dem här tre månaderna är nog både bra och dåligt, men vi får lära känna alla sidor hos varandra. Jag drömmer om en framtid med dig i min famn och jag blir bara glad av att det är just dig jag har. Du är verkligen mitt allt älskling, glöm inte det!

Vi har nu våran tre månaders dag den 8 Oktober, vi ska ut och äta ha det mysigt, men vill ge dig något speciellt. Vill att du ska förstå hur mycket du betyder för mig, du är mitt hjärta, min andra halva och kommer alltid att vara det ♥

Simon Manh Le, det är bara du!


Kommentarer
Postat av: Simon Boo (L)

aww booboo älskar dig

2010-09-28 @ 21:50:02

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0