Seg dag

Hejsan på er!

Ligger här i min säng och väntar på att min älskling ska ringa. Har vart på donken med mama och käkat, fan så gott det var!

Igår kväll så va jag på fest, den var helt okej fast blev lite kaos på slutet med jag och älsklingen klarar allt tillsammans. Vi sov idag till klockan ett fast jag vaknade lite innan sen somnade om för han vaknade inte.. Men vi hade det mysigt i alla fall. Sen har vi duschat, käkat och bara tagit det lugnt. Skulle hängt med han på någon middag men det hann jag inte för mamma skulle hämta mig då hon kom hem från Göteborg.

Men har inte så mycker mer att skriva just nu, kanske återkommer lite senare!

En bild från i fredags, ni är oslagbara ♥


Karolina & Beck


Kommentarer
Postat av: karolina

jag tycker om er så mycket ska ni veta!

2010-09-27 @ 20:07:01

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0