PANNKAKOR

Har precis käkat pannkakor mumma så gott det var! Tänkte berätta lite om gårdagen som spenderades med min älskling!

Kom till han efter skolan runt halv fyra, vi sov ett tag för båda var väldigt trötta, men det var jätte mysigt. Sen vaknade vi vid sex och då kom hans mamma hem, Anna och lilla Jecky. Vi lagade mat tillsammans och vi lagade tacos, mums. Sen käkade vi runt halv åtta och bara pratade och massa. Hans mamma hade fixat fika och så men kunde inte stanna kvar så länge eftersom jag skulle sova hos Rinat och Simon skjutsade hem mig runt halv nio.. Eller ja hem och hem, men hem till Spenat!

Idag va jag i skolan sen träffade jag bebisen lite snabbt. Vi låg bara framför tvn och glodde. Sen var jag tvungen att åka hem på direkten när mamma slutade jobbet. Har även skit ont i halsen och huvudet så kommer inte orka plugga något.. Men har i alla fall tagit lite tabletter och så! Vill inte bli sjuk igen!

Aja har inte så mycket mer att skriva förutom att jag älskar Simon Le och Rinat Efraim, tack för dagarna, kärlek till er ♥

Jo juste! I morgon har jag och mamma blivit bjudna på kräftskiva hem till Rinat, så mysigt och kul kommer vi ha! Typ bara tjejer där, hihi!



Linda Pettersson (L) Rinat Efraim

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0