M A T G O T T

Nu håller pappa på att laga mat. Blev inte att åka ner till farmor och farfar tråkigt nog, men kan vara mysigt att äta lunch med pappa också, det var väldigt länge sen!

Har bakat brownies, kollat film och bara slappat denna förmiddag. Ska ta tag i städningen efter man käkat lunch, kan behövas. Kan inte städa så fort eftersom då kommer jag få en hostatack.. Men det får ta den tid som det tar. Ska nog ta ett varmt bad sen eller en dusch, sugen på att ta hand om mig själv lite efter man vart sjuk så länge, känner att jag vill friskna upp mig..

Blir hemma i morgon också så man verkligen blir frisk. Ska även fira min lilla kusin som blir 5 år, Malte min stjärna! Sen träffa min älskling, var alldeles för länge sen nu..

Men nu ska jag äta, så vi höres!


Malte ♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0