I'm back

Jaha då var man tillbaka från Ica Maxi. Det gick bra och nu har jag testat allt, jag älskade även allt, hihi. Men är lite orolig över skorna men hoppas jag vågar ha dem, de är ju mode så varför inte?

Idag så hade vi som sagt skolfoto och det blev lite krånglit så vi måste dock ta om i morgon, orkar inte!! Men aja, slipper skoljoggen eftersom våra smarta lärare lägger det mitt i fotoveckan..

I morgon ska jag fika med Anna och Michelle sen träffa min älskling, blir nog tillslut en toppendag! Men nu ska jag kika tv och så, kanske skriver sen annars får ni ha det så bra!


ha ha haa....



bebisar! älskar eeerrr!!

Min söta trötta boo och jah, love u ♥

Kommentarer
Postat av: just a dream <3

miss you

2010-11-05 @ 02:06:11

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0