Host, host

Sådärja. Nu har man kommit hem efter en eftermiddag hos farmor och farfar. Det var super mysigt, käkade god mat, fikade och fixade deras dator så fick lite pengar, tack så mycket! Jag älskar er! Ska till dem i morgon för att äta lunch sen blir det hem och plugga.

Kvällen ser tråkig ut, mamma ska iväg och dansa så det blir jag och tvn ikväll. Ska kolla först, halv åtta hos mig, sen idol och efter det kommer det nya "skånefruar" eller vad det heter, haha!

Aja nu ska vi snart käka så ska sitta här och bara dunka min favvo låt, ha en bra kväll kanske skriver lite senare om jag orkar!


Saknar så...

Kommentarer
Postat av: Karolina

saknar sommaren :( men mest av allt, DIG <3

2010-09-15 @ 17:43:49
Postat av: rebecca

jag saknar dig linda!!

måste ses, puss

2010-09-17 @ 13:48:48
URL: http://imitthuvudrebecca.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0