Godeftermiddag!

Hejsan på er alla!

Har nyss käkat en jätte god lunch med familjen, potatisgratäng och kött, gud så gott det var!

Vaknade vid åtta i morse och satte på en film, jag vaknade av att jag hostade och så, men var ganska skönt att bara ligga i sängen fram till halv tio. Gick upp och fixade lite saker. Sen åkte jag och mamma in till stan för jag skulle sola, fan så skönt det var, somnade där inne och vaknar alltid av att det blir kyligare att det stängts av. Får då panik och sätter mig upp.. Men vad händer? Jo slår i huvdet.. Alltid lika lyckad.

När jag kom hem i alla fall så fixade jag lite matte och sen käkade jag. Ska snart hoppa in  en dusch eller ta ett varmt bad. Ikväll blir det eventuellt att hänga med Simon någonstans för att fira lilla Emelie som har en månad, kommer bli jätte mysigt. Sover över hos lilla gossen också!

Men nu ska jag kika runt lite, vi hörs senare!


en bild på söta Emelie. Tog bilden från Anna!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0