FREDAG

Som sagt.. Idag är det fredagm sista skoldagen och mitt huvud är lika tungt som en häst. Jag har så ont i mitt huvud så det finns inte. Men ska proppa i mig lite tabletter sen springa till bussen.

Slutar 20 i 3 och då ska man ner snabbt på stan med Rinat och köpa strumpbyxor, kanske en ögonbryns penna och ja lite smått. Sen ska jag hem med mamma, fixa mig lite och sen vid sju ska vi inte till stan igen för att gå på kräftskiva hos Rinat. Kommer bli så mysigt, bara tjejer så då blir det nog lite mer skratt än gubbskratt, ha ha...

Aja nu måste jag packa ner det sista, sätta på mig en fet halsduk och lite sånt. Ha en bra dag mina kära läsare, puss ♥



en verkligen minnes värd kväll, söta vi är, hehe!

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Svar: Tack :D Hoppas jag med ;) <3

2010-09-10 @ 10:19:40
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: lili

jättesöt bild på er linda!:D

2010-09-10 @ 21:57:17
URL: http://liliandemi.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0