FÖRLÅT!

Förlåt för att jag inte har skrivit men har bara känt att jag ville vila från bloggen denna helg. Det har nästan vart fullt upp hela tiden och ja, det är ren sanning!

Igår så firade vi iaf lilla Emelie, gud så söt hon är. Vi käkade hur mycket mat som helst, sen vid åtta så gick jag och Simon hem till han. Det var så kallt när vi gick så direkt när vi kom hem tappade vi upp ett varmt, väldigt varmt bad. Sen la vi oss vid soffan och käka chips och kollade film. Somnade på soffan men vaknade till vid halv tolv. Så då gick vi in och la oss. Men dock blev jag pigg och låg och pratade ett tag, somnade frammåt halv ett.

Tack älskling för en underbar helg med dig, du ska bara veta hur mycket jag saknat dig då jag va sjuk!♥


Idag har jag bara sovit med min bebo, men det va väldigt skönt och hoppas på att min hosta försvinner snabbare. Köpte även en blus från Anna idag som hon andvänt en gång, den är as fin!

Men nu ska jag fixa och dona lite, ska beställa hem lite saker, I LIKE!


sedan.. plugg..

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0