Back from school

.. Ja iegntligen slutade jag vid halv fyra och det skulle jag gjort. Men har fått urinvärksinfektion så pappa fick hämta mig...

Har nyss käkat lunch och nu ska jag snart börja storstäda. As jobbigt att sitta ner blir kissnödig hela tiden då, inte alls kul.. Men det är väl bara att dricka en massa tranbärsjuice tills man fått sin medicin.

Aja har inte så mycket mer att skriva, ska baka sen städa sen fika de jag bakat sen plugga. Haha har en massa att göra, men men är ju inte så sjuk så jag måsste ligga ner hela dagen!

Ha en bra förmiddag!


bild från förra veckan


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag la upp en länk på bloggen där det står om hästpulvret :) puss

2010-09-07 @ 14:39:01
URL: http://rebeccaefraim.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0