3e september 2010

Godmorgon!

Somnade riktigt tidigt igår och känner att det var behövligt. Så idag känner jag mig pigg och redo för fredag. Dagen blir lugn med skönba lektioner i skolan och en massa bra folk efter skolan. Ska även träffa min älskling idag, men ska vara hemma och mysa med familjen ikväll. I morgon blir det som sagt att fira Tove där vi blir bjudna på middag och en massa mys. Kärlek till dig gumman ♥

Ska snart leta fram något att ha på mig, får se vad jag hittar för kul? Blir nog jeans och något för jag vill inte ha leggings så, haha.

Men jag skriver nog senare ikväll eller när jag är hos Simon. Ha en jätte bra dag, ta hand om er i kylan!



Kommentarer
Postat av: Anna Le

sv: du är också sööt gumman,loveu<3

2010-09-03 @ 16:55:12
URL: http://aaannnnaale.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0