25e september 2010

Godmorgon!

Just nu har jag tid att blogga lite, mamma kom in till mig vid nio och sa hejdå så då gick jag upp, kände mig utvilad. Du får ha det så bra i göteborg mamma!

Idag ska jag på fest eller ja ikväll. Men nu på dagen ska jag plugga engelska och städa hela huset, blir en lugn dag nu på dagen, sen ikväll ska vi fira Lily som fyllde i onsdags, grattis i efterskott gumman!

Igår var jag med Karolina och Beck, hade det jätte mysigt. Vi åkte och kollade fotbollsmatch och gud så jag frös.. Men efter då jag kom hem så beställde jag hem en massa nytt från nelly och hm. Men nu ska jag städa, ha det bra!


Dagens låt


Kommentarer
Postat av: Alicia

lägg upp bilder på det du beställde :D puss!

2010-09-25 @ 22:25:39
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0