20e september 2010

Godmorgon sverige!

Sitter här helt färdig snart kommer farfar för att skjutsa mig till skolan. Blir en ganska så skön dag idag, fast tre timmar SO är inte så roligt.. Sen har vi en lektion svenska, helt okej.

Efter skolan idag så ska jag ner på stan och köpa ett par svarta jeans (igen) och sen ska jag springa och sola en 25 minuter eller så.. Sen måste jag iväg och handla inför morgondagen som jag inte berättat om. Men mamma och jag ska handla lite mat och så, wihoo längtar som tusan till i morgon..

Ska alltså iväg med klassen och paddla kanot någonstans ej här i eskilstuna. Vi ska paddla genom tre små sjöar och sen ska vi tälta, även paddla hem sen dagen efter. Vi kommer grilla och bara en massa mys. Tror det kommer bli as kul!

Aja nu ska jag snart åka så hinner inte skriva så mycket mer, puss!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0