1a september 2010

Godmorgon mina kära läsare!


Har ni sovit bra? Jag känner mig utvilad men ändå as trött i ögonen.. Kände mig inte så fin i ansiktet i morse heller så blev en rejäl sminkning, haha. Såg så trött ut och jag vet inte vad.

Sitter här med blött hår i en stor handduk och kollar igenom mitt schema. Två lektioner hemkunskap idag, kan det bli bättre? Först en gång på elevensval sen på min riktiga lektion. Kommer vara så varannan vecka. En veckan har vi bild och andra hemkunskap. Men kommer alltid ha hemkunskap på onsdagar som elevensval, wihoo!

Hinner inte lägga upp dagens outfit idag så kan bara skriva att jag har mina nya marinblåa jeansleggings och en vit tröja från monki. Blir nog en halsduk idag, skinnjacka och converse. Ska köpa en till halsduk idag tror jag!

Men nu hinner jag inte skriva mer, ha en bra dag!

Kärlek till er...

VILL HA NU!

 

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0