17e september 2010

Godmorgon!

Mår ni alla bra? Jag känner mig typ som jag gjorde igår, lite hostig och snuvig men idag blir det iallafall att gå till skolan. Orkar inte vara hemma för det är så tråkigt. Men vi har inte så mycket lektioenr heller så det kommer nog att gå jätte bra!

Efter skolan idag så ska jag träffa min älskling, det var för länge sen nu! Senaste i söndags.. Vi ska ses en stund sen måste jag ta bussen till min moster för att fira min gulliga kusin Malte som fyller 5år idag! Kommer bli super mysigt.

Kanske efter jag vart där så tar jag bussen tillbaka till Simon för att tillbringa kvällen med honom, det kommer bli så underbart! Men om vi är kvar länge hos moster så blir det att träffa min bebis i morgon ist!

Nu måste jag blåsa håret och fixa lite, men ha en bra dag så hörs vi!♥




Grattis Malte på 5års dagen, jag älskar dig min underbara kusin! ♥

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0