16e september 2010

Godmorgon!

Jag fick sova nästan hela natten. Vaknade en gång och somnade om ungefär efter en kvart, vaknade dels vid åtta så känner mig utvilad. Brukar annars vakna vid sex och igår halv sex för jag hostade så mycket.. Hoppas på att det börjar gå åt rätt håll nu!

Igår kväll så kom Anna hit, båda hade lika tråkigt så vi kollade idol, käka glass och drack te. as mysigt. Detta borde göras om tycker jag, vi bor så nära ändå så tar ej så läng tid att få skjuts dit eller hit..!

Fick en fråga om hur mycket jackan kostade som jag skulle köpa. Den kostar 4500-5000 kronor. Så hoppas den kommer ut snart så man kan KÖPA den!

Blir en hemma dag idag igen fast ska hem snabbt till farmor och farfar för farfar skulle fixa pannkaka så ska äta lunch där idag  men kan inte stanna länge för måste plugga lite då jag kommer hem. Tråkigt men måste göras!

Nu ska jag gå och krypa ner i min säng igen för att sätta på en ny film, det är jag och vindruvorna, haha! Men ha en bra förmiddag! Take care ♥


haha ser så liten ut på bilden! saknar sommaren...

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0