12e september

Godeftermiddag!
Nu har jag typ vaknat till helt. Har inte kunna sovit något inatt för jag har så jävla ont i min hals (igen).. Men ska in till sjukhuset och ta lite prover sen för jag kan inte svälja, usch dem kommer stoppa ner något i min hals (alltså en pinnesak)...
Aja igår så va jag med brudarna hos Rinat och vi fixade oss, käka och bara hade mys. Sen gick vi till Simon typ kvart i nio och då var det typ fest, as kul! Alla drog vid tolv sen så städade jag och Simon, sen sov vi eller nej jag kunde ju inte sova så det var den längsta natten jag vart med om..
Blir nog hemma i morgon träligt nog.. Men ska vara social med min bebis nu, ha en bra dag!
älskloingen äter sig själv :D

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0