11e september

Godmorgon!

Ja som vi alla vet så hände det något hemskt den 11 September 2001 och vi alla minns det så väl. Det är ju hemskt men man märker att dem inte skriver det i tidningarna längre, inte så mycket om det på tv eller inte ens de filmer som gjordes pga av detta visas.. Tycker det är lite konstigt. Det ska ju vara en minnes dag för dem som var med om det. Tycker jag är sjukt dåligt!

Till gårdagen.. Jag och mamma kom dit vid halv åtta samtidigt som Amanda och Rebecca och lilla hunden Miro. Så vi gick upp, fixade kräftorna sen fixade Sussie det sista. Vi började äta runt åtta och det var as mysigt och gott, hihi. Kul hade vi! Sen kom Michelle och Anna upp en stund då vi skulle fika med glass och massa gott, kul att träffa er brudar! När dem hade gått efter en stund så kom Simon, haha. Han är så söt min älskling!

Jag  och mamma åkte hem runt halv ett se somnade jag ganska så snabbt jag kom hem, tack för en underbart trevlig kväll!

Idag ska jag städa rummet och huset, sen ska man till Rinat för att fixa sig med brudarna och sen drar vi på fest, nice som fan!

Nu ska jag kika tv så vi hörs, puss!





Ja vi alla vet vad som hände...

VILL ÄVEN SÄGA GRATTIS TILL JESPER HELLBERG SOM FYLLER 15ÅR IDAG, GRATTIS!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jo, det är mycket tragist. därför tycker jag alla ska kolla denna 2-5 min långa video, http://www.youtube.com/watch?v=kyh9Etoo2jY

2010-09-14 @ 00:06:44

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0