Vilsen tjej i blått naglack.

Hejhej!

Sitter hos Rinat och väntar på maaat, som min gullunge håller på att fiska. Alltså blir det fisk! Vi har bara tagit det lugnt, tog bussen hit vid fem och sen har vi typ bara pratat ut. Vet ej vad i ska hitta på efter vi har käka, men ska väl som sagt kanske röra mig hemmåt sen?!

Det har vart en väldigt lugn söndag men kan vara bra efter gårdagen. I morgon åker Jenny till Kina och gud så jag kommer sakna henne, men hoppas att hon får det bra där. Men kommer sakna dig syrran, älskar dig i alla lägen!

Aja nu ska vi äta, vi hörs när vi hörs, puss!



Kommer alltid att älska dig... ♥


Kommentarer
Postat av: Rinat

Jag älskar dig mitt hjärta!<3

2010-10-18 @ 16:49:50
URL: http://rinatefraim.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0