Länge sen...

Jag har haft fullt upp i helgen, i skolan och bara inte orkat med datan. Tycker det är så tråkigt att behöva starta den och allt.. Men kan skriva om dagen.

Försov mig först men de va ingen fara, men var as trött och vart de hela dagen. Kom iallafall till skolan och där va det bara att jobba på, blev ganska pigg på SO lektionen, ganska intressant med första världskriget har aldrig läst om det förut, man har mest hört om andra världskriget.. Men efter skolan så åkte jag till stan med Rinat och uträtta lite ärenden, sen köpte jag en is te från Wayne´s, den var bara för god! Sen åkte jag hem med mamma runt halv fem, handlade och lite så, somnade så fort jag kom hem och gick upp vid halv sju.. Pluggade lite sen tog mig ett varmt bad, älskar då benen domnar bort! Sen har jag bara kollat tv, ska snart plugga lite till sen blir det att sova igen, är så trött..

I morgon är det en ny dag, bara att kämpa igenom den längsta dagen med sju packade lektioner. Men det kommer nog gå bra, känner att jag börjar ta tag i mina studier.

Aja nu ska jag prata med pappa om jackan som ska köpas i morgon eller på Onsdag, ha en bra kväll!


massa kärlek till denna låt!

Kommentarer
Postat av: Alicia

vad ska du köpa för jacka?:)

2010-10-05 @ 17:56:57
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0