Hallå, är du vaken?

Hejsan på er!

Sitter just nu i skolan och har engelska. Det går väl ganska så bra är snart klar med en av intervjuverna som jag skulle göra. Dagen i helhet har väl vart helt okej.. Fast fick ett tråkigt besked om att vi som hade önskat att få åka till Holland i utbyte har blivit inställt för att de var för några som sökte. Men det som är tur är att jag blev vald av 22st att få åka till Tyskland ovh träffa elever från Tyskland, Spanien, Italien, Slovakien, Irland, Frankrike sen kommer jag inte ihåg fler. Men det ser jag frem emot.

Efter skolan ska jag ner på stan med min vän Tove och ska shoppa lite kanske? Vi ska nog eventuellt ta en fika innan jag går upp till tågstationen för att möta min syster som kommer hem från Kina idag, ska bli så underbart kul att träffa henne, det var väldigt länge sen nu. 2 hela veckor känns som en evighet..

Nej men nu ska jag fortsätta att arbeta, ni får ha en bra dag!

Fick en fråga om hur många besökare jag har per dag.. Hehe ja det är ju inte alls många eftersom jag kanske bloggar 1-2 gånger per vecka.. Men jag skriver för att dela med mig till er som vill och orkar vänta på en uppdatering.

Puss ♥


min fula skola, haha!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola går du i?

2010-11-07 @ 16:04:41

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0