Bubbelbad

Kom nyss upp ur ett varmt och skönt bubbelbad. Tog med mig en kopp te och tände upp lite ljus, tog bara hand om mig själv som sagt, kan vara skönt en sån här fredagskväll!


Dagen idag då, första var det skola såklart, gick väl helt okej men det var ju inte så värst kul, var ganska så trött idag.. Men efter skolan tog jag och Rinat bussen till stan där jag mötte upp Simon, Rinat skulle hem. Så vi gick runt lite, sen satte vi oss på espresso för boo ville ha en latte. Sen kom André och vi satt där ett tag, tog lite kort och så, hahaha. André är tjejgalen.. Men iallafall, efter fikat så väntade jag på mamma som aldrig kom, så jag ringde henne och fråga om hon inte skulle hämta ut mina skor. Men de hade hon redan gjort, tack mamma. Så då gick jag och Simon hem till han och packade sen gick jag med han till hans kusiner.

Mamma hämtade mig vid sju typ då lagade vi mat och jag pratade lite med syrran som kom hem idag från Grekland, hon var brun och fin! Sen käka vi tacos och jag fick en present, en turkos ring silver flätad, as fin!

I morgon så ska jag först på stan med mamma sen på kvällen fika med boo och sedan bio, får se om vi sover i mammas hus eller hur det blir, men kommer nog bli en toppen kväll med min älskling!

Ska krypa ner i soffan och dricka mera te, ha en bra fredagskväll! Kramis.


man minns de varma sommarkvällarna!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0